Merci by Cohen רואה בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות. לאור התפיסה שיש לאפשר לכולם לקבל הזדמנות שווה. ולאור זה שהסיפור שלנו נבנה על בנות עם צרכים מיוחדים, הדבר נוגע לליבנו הכרחי לעשותו וחשוב בעיננו. לקוחות עם מוגבלויות זכאים ליהנות מנגישות מלאה בשירותי האתר ומבחינתנו זה הוא ערך עליון.

ביטול עסקאות

"אדם עם מוגבלות, כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, רשאי לבטל עסקה שביצע בתוך 4 חודשים ממועד קבלת הטובין, בכפוף לקיום שיחה בין החברה לבינו (בכלל זה גם שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית).
החברה תהא רשאית לבקש הצגת העתק תעודה מתאימה המעידה כי הצרכן הינו אדם עם מוגבלות. האמור לעיל יחול אף לגבי "אזרח וותיק" ו/או "עולה חדש", כהגדרתם בחוק.

הנגישות באתר

  • הדרכות שירות לעובדים: צוותי הניהול והמכירות של האתר עוברים הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש ורגיש.
  • הנגשת המוקד הטלפוני: המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא – ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה וברורה.
  • נגישות אתר האינטרנט: אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. וכן האתר מונגש בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568- "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" ברמת AA.

נמשיך לפעול למען נגישות מלאה באתר עד מכה שניתן, ברצוננו לציין שהאתר הינו דינמי, וכי ייתכן שבאתר ימצאו חלקים שלא מונגשים במלואם, במידה ותתקלו במקרה כזה, נשמח שתצרו קשר עם שירות הלקוחות ונעשה את רוב מאמצינו לתקן את הדבר בהקדם האפשרי.

כמו כן, אנו כאן תמיד כדי לשמוע הצעות לשיפור כדי לאפשר לכם חווית קנייה נגישה, נוחה, קלילה בצורה המקסימלית.